ААСС "e-Bilet"

Поширені запитання

1. Загальні положення
Агентська автоматизована система самообслуговування „е-Bilet” (ААСС „е-Bilet”) призначена для проведення з використанням мережі Інтернет: • бронювання місць (з наступним викупом, друком та отриманням проїзних (перевізних) документів у квитковій касі); • замовлення та оплати проїзних (перевізних) документів (з наступним друком та отриманням проїзних (перевізних) документів у квитковій касі); • замовлення и оплати електронних проїзних (перевізних) документів та надання посадочного документу.
2. Реєстрація
До початку реєстрації ознайомтесь з Угодою публічної оферти, що розміщена на Інтернет-сайті ААСС „е-Bilet” www.e-bilet.ua (далі-Сайт) та після підтвердження Вашої згоди з її умовами, зареєструйтеся. Щоб зареєструватись наведіть курсор на надпис «Зареєструватися», який знаходиться в лівій частині головної сторінки Сайту над кнопкою «Вхід до Системи», та натисніть ліву клавішу миші. Підтвердить, що ознайомились та згодні з умовами Угоди публічної оферти та продовжите реєстрацію. У вікні реєстрації введіть латинськими літерами обраний Вами логін в поле «Ідентифікатор користувача» (кількістю не менше 5 символів). Вкажіть у відповідних полях Ваші ім’я та прізвище. Якщо для оплати Ви плануєте користуватись банківською платіжною карткою VISA або MacterCard, вказуйте Ваше ім’я та прізвище так, як вони зазначені на Вашій банківській платіжній картці. Вкажіть адресу Вашої електронної пошти.
3. Інтернет-замовлення (бронювання) місць з наступним викупом проїзних документів в квитковій касі
При одному зверненні до ААСС „е-Bilet” Ви можете обрати та замовити місця тільки в одному вагоні і тільки одного поїзду. Для замовлення місць оберіть маршрут поїзда, дату відправлення поїзда, номер поїзда, номер вагона та номер місця в цьому вагоні. Інтернет - замовлення місць здійснюється у поїздах, до відправлення яких залишилось більше 4-х годин.
4. Що треба зробити, якщо після оплати замовлення бланк замовлення не з'явився на екрані і не надійшов у електронну скриньку?
Натисніть кнопку "Журнал замовлень" або посилання "Відкладений друк". Журнал замовлень зберігає всі ваші успішні замовлення.
5. Що робити, якщо в журналі замовлень немає інформації про виконане замовлення?
Надіслати повідомлення в службу підтримки. У повідомленні вкажіть: дату і час виконання замовлення; ІД-користувача (логін в системі); адресу електронної скриньки користувача; найменування банку який випустив карту; точну суму, списану з вашого рахунку. Номер поїзда, вагона, місця і т.п. писати не потрібно
6. Що робити, якщо при оплаті замовлення стався збій в роботі мого ПК, обрив зв'язку і т.п.
Перш ніж повторювати замовлення відкрийте свій журнал замовлень і переконайтеся що вашого замовлення там немає. Якщо надійшла інформація про списання грошей з вашого рахунку, зателефонуйте в службу підтримки і попросіть чергового інженера перевірити відсутність замовлення. Тільки після цього можна приступати до повторного оформлення замовлення.
7. За скільки часу до відправки поїзда потрібно роздрукувати проїзний документ (квиток)?
Проїзний документ можна роздрукувати з моменту отримання бланку замовлення і до прибуття поїзда до станції вашого призначення. Але практика показує що чим раніше Ви роздрукуєте квиток – тим краще. Ми рекомендуємо звернутись у квиткову касу не пізніш ніж за годину до відправки поїзда. УВАГА. Обмін посадкових електронних документів на звичайні квитки припиняється за 1,5 годин до відправки поїзда.
8. Як довго повертаються гроші на картку, якщо замовлення з якихось причин виявився неуспішним, а гроші списані?
Фінансова служба підприємства підводить підсумки по всіх платежах на наступний робочий день. При розбіжності даних по успішним замовленнях і виконаних платежах проводиться розслідування причин розбіжності. Тільки після цього списана сума перераховується на ту ж картку. Банк-еквайєр виконує проводку платежу протягом 4 - 5 робочих днів. В середньому, списана сума повертається на карту протягом 7-ми робочих днів.
9. Чи обов'язково роздруковувати бланк замовлення для обміну його на проїзний документ?
Бланк замовлення роздруковувати не обов'язково, але, якщо є така можливість, краще роздрукувати, щоб уникнути помилок при записуванні номера замовлення і конфлікту з квитковим касиром.
10. Де можна роздрукувати замовлені квитки?
У будь-якій автоматизованій залізничній касі України.
11. Чим відрізняється автоматизована каса від неавтоматизованої?
В автоматизованої залізничній касі касир сидить за монітором комп'ютера, підключеного до системи з продажу квитків а квитки друкуються на принтері. В неавтоматизованій касі монітора немає. Засобом зв'язку служить звичайний телефон. Квитки касир виписує вручну.
12. Чи можна роздрукувати оплачений через ваш сайт квиток в Москві та інших містах Росії і СНД?
На жаль, не можна. Якщо така можливість з'явиться, ми Вас про це проінформуємо.
13. Як сплатити квитки через ваш сайт?
Квитки сплачуються картками Visa або MasterCard.
14. Чи можна замовляти квитки за студентською знижкою?
На жаль ні. Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних та дитячих проїзних документів. Інтернет-замовлення пільгових, безкоштовних, військових проїзних документів і документів по залізничних формах непередбачені.
15. Де можна переглянути виконані замовлення?
Бланки Ваших замовлень висилаються на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації. Крім того, перелік і зміст зроблених Вами замовлень зберігається у вашому журналі замовлень, сторінка "Журнал замовлень".
16. Чому система не показує потрібний мені потяг?
Система не відображає поїзди, в яких, в даний момент, немає жодного вільного місця.
17. Чому немає вільних місць?
Питання до пасажирської служби Укрзалізниці.
18. Чи можна скасувати замовлення, зроблене через ваш сайт?
На жаль, змінити або скасувати Інтернет-замовлення неможливо. В даному випадку Вам необхідно роздрукувати квиток у залізничній касі і здати його в касу повернення (детальніше дивись "Правила користування").
19. Як скоро будуть повернуті гроші на картку при відмові від поїздки?
Процедура повернення грошей за невикористані проїзні документи досить складна і тривала і може розтягнутись на 5 - 6 тижнів.
20. Як подивитися замовлення, зроблені на сайті e-Bilet?
Замовлення, зроблені на e-Bilet, доступні за адресою www.e-bilet.ua.
21. О котрій годині відкривається продаж на 45-у добу?
О 8:00 за Київським часом.
22. На які поїзди доступний продаж квитків за 90 діб?
На даний момент за 90 діб продаються квитки на наступні поїзди:
12/11 Київ - Сімферополь - Київ;
37/38 Київ - Донецьк - Київ;
79/80 Київ - Дніпропетровськ - Київ;
92/91 Київ - Львів - Київ;
106/105 Київ - Одеса - Київ.
Список буде збільшуватись.
23. Чи можна забронювати місце на вашому сайті?
Операція бронювання місць на нашому сайті тимчасово недоступна.
24. Що потрібно зробити якщо система видає повідомлення: "З технічних причин Ваш запит виконати неможливо, будь ласка, спробуйте виконати запит пізніше"?
Таке повідомлення пов'язане, частіше за все, з великим навантаженням на систему. Повторіть запит ще кілька разів або зайдіть на сайт в неробочий час. Пам'ятайте, чим частіше ви посилаєте запити до системи, тим більше навантаження на сервер і тим важче йому відповісти на ваш запит і запити інших користувачів.
25. Як повернутися на головну сторінку сайту?
Для повернення на головну сторінку сайту з будь-якої з його сторінок, досить натиснути на ліву кнопку миші в положенні курсору на зображенні логотипу системи в лівому верхньому кутку сторінки.